Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості з будь-якої причини протягом 14 днів з моменту придбання, за умови дотримання вказаних нижче умов та положень.

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний товар або інший товар з відшкодуванням цінової різниці, або повернути гроші. Обмін товару провадиться протягом 14 днів, без урахування дня покупки шляхом його передачі продавцю. Будь ласка, переконайтеся, що товар не був у вжитку, відсутні сколи та потертості, збережені його упаковка, товарний вигляд, споживчі властивості, заводські пломби, маркування, фабричні ярлики, наклейки та документи, а також є товарний чек або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату вказаного товару.

Ми також  маємо право відмовити вам у заміні товару або його поверненні, якщо:

  • з моменту придбання товару минуло понад 14 днів без урахування дня покупки;
  • під час перевірки якості товару були виявлені ознаки втручання у влаштування товару (розтин, спроби ремонту) або знайдено сліди нецільового використання;
  • внесено конструктивні зміни до товару та/або його складових, або виявлено їх спроби.

У разі повернення товару належної якості, витрати на доставку товару та відправлення назад продавцю оплачуються за домовленістю. При пересиланні товару службами кур’єрської доставки, поштою або будь-якими суб’єктами логістичних сервісів для його повернення всі питання, що виникли з врегулюванням ситуацій пов’язаних з псуванням товару, його повним знищенням або втратою покладаються на покупця.

Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» покупець зобов’язаний:

  1. перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, паспортом чи іншою, наданою магазином документацією на товар;
  2. у разі потреби отримати роз’яснення та консультацію щодо умов, особливостей та правил використання товару – до початку використання товару;
  3. користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил, умов), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
  4. з метою запобігання негативним наслідкам для споживача щодо використання товару – дотримуватися передбаченої експлуатаційною документацією спеціальних правил безпеки, а у разі відсутності таких правил у документації – звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого типу.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Відповідно до статті 8 (частина 14) Закону України “Про захист прав споживачів”, у разі виникнення сумнівів як споживаного товару, за бажанням покупця може бути проведена незалежна експертиза, при цьому, при встановленні повної працездатності товару та його відповідності заявленим технічним та функціональним характеристикам , Витрати проведення експертизи відшкодовує покупець. Обмін товару або повернення коштів за нього виконується лише після отримання результатів незалежної експертизи, яка встановила, що товар відповідає заявленим виробником параметрам. Споживач має право бути присутнім при перевірці якості товару особисто або за допомогою свого уповноваженого представника.

У разі підтвердження неналежної якості товару за результатами проведення незалежної експертизи оплату та витрати, пов’язані з доставкою чи пересиланням товару, виконує продавець. Незначні зміни зовнішнього вигляду товару або його окремих елементів, вказаних на зображеннях сайту https://feast-every-day.com.ua/ та які не впливають на функціональні якості та технічні характеристики товару не є несправністю товару.

Виробник товару також залишає за собою право без попереднього повідомлення вносити зміни в конструкцію, зовнішній вигляд, комплектацію та характеристики товару для покращення його технологічних та експлуатаційних якостей. Комплектація, колір, зовнішній вигляд та інші параметри товару можуть відрізнятися від зазначених на сайті.

Якщо у Вас виникли підозри, що наш товар не працює належним чином, несправний або має заводські дефекти, будь ласка, виконайте такі дії:

  • зв’яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом, інформація наведена в розділі контакти.
  • напишіть нам листа на електронну пошту з темою «Повернення товару» і постарайтеся максимально докладно описати проблему. Після отримання листа наш сервіс-менеджер зв’яжеться з вами для уточнення деталей та допомоги у вирішенні цієї проблеми.

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Після отримання нами товару та при повній його відповідності вимогам, описаним вище, вам буде повернено гроші. Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” повернення грошей провадиться у строк до 7 днів з моменту отримання поверненого товару. Повернення коштів здійснюється тим самим способом і тій самій особі, якою було оплачено замовлення. Звертаємо вашу увагу на те, що у разі оплати товару банківською картою термін повернення грошей залежить від політики банку-емітента картки.